środa, 2 października 2013

Niespodzianka : >

Hejo !


Dzisiaj przed przyrodą weszłam do klasy i widzę  Liska(rok starszy od mnie ) . Mówię(sorry przeklnę ) : What the fuck? ,a on na to: Nie what the fuck tylko chodź tu i przytul liska . Przez całą przerwę gadałam łaziłam . Jak zadzwonił dzwonek lisek mnie złapał tak, że to wyglądało jakbyśmy siedzieli i on mnie objął . Cała klasa to widziała i miałam taką siarę .Potem siedział u nas na lekcji , oczywiście usiadł ze mną .Po lekcji zadzwoniłam do Mamy i się spytałam czy mogę wracać na piechtaka - zgodziła się .Wracał ze mną, przez całą drogę mnie obejmował . Śmialiśmy się , gadaliśmy . Jak wróciłam do domu i opowiedziałam to Mamie i jej facetowi  to stwierdzili że to spoko , jak on mi zrobił obciach przed całą szkołą i koleżankami . Ludzie czy to jest super ?? Może trochę... : )














Bay 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz