poniedziałek, 6 maja 2013

to i tam

                                                 Przepraszam!!!

Przepraszam , lecz trochę zaniedbuję bloga , ale proszę czytajcie jeszcze moje posty ...! ;)
Dzisiaj dowiedziałam się , że jade na zawody z ręcznej z kolażankami (Olciass,Paulina,Wilczek). : )
Nie mogę się doczekać jutra !! Lecz mam zły nastrój z paru powodów , lecz to nie jest ważne . Dzisiaj dostałam tory ocen ( czyli trzy oceny w jednym ciągu===) 6,5,4+  : ) Na majówce moje przyjaciółki ( lecz czasami ) były w Paryżu i Belgi . Ja u mojej babci , tam i ówdzie Zaniedbywałam bloga ponieważ moja mama prowadzi kawiarni i ciągle tam siedziałam i pomagałam robić desery , kawy , ciasta , lody , itp. Teraz to pisząc też jestem w kawiarni <33.

3 komentarze:

  1. Czemu nie napisałaś Madzia tylko Wilczek ?
    Obrażam się na ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ''sensie''
      A tak w ogóle to już się nie gniewam.
      Nominowałam Cię do Libster Blog Award.
      Szczegóły na : http://my-life-and-my-passions.blogspot.com

      Usuń