poniedziałek, 20 maja 2013

Libster Blog Award

Hay zostałam nominowana do Libster Blog Award  oto pytania i odpowiedzi !



1.Masz jakieś fobie ?

Często mi odbija robie smieszne żeczy !

2.Ulubione zwierzę ( domowe albo dzikie )?

Pieski są takie sweet.

3.Spodnie vs spódnica.

Spodnie !!

4.Ulubiony blog ?

OJ jest ich sporo ale nie mam ulubionego ?!

5.Masz rodzeństwo ?

Nie i niech tak zostanie .

6.Ulubiony przedmiot w szkole ?

W-F zdecydowanie !!!!!

7.Pop vs rap ?

Pop .

8.Masz jakieś pasje ?

NO każdy ma jakieś pasje ! Ja mam taniec i moda.!

9.Tortilla vs pizza ?

Trudny wybór ?!

10.Ulubiona marka kosmetyków ?

Że ja wiem , jeszcze ich nie używam??

11.Ulubiony sklep w twojej okolicy ?

Kawiarnia mojej mamy ?! Sklep mam 3 pientra niżej ! He He





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz