sobota, 14 grudnia 2013

Zdjęcie

Hay !

Dziś nic nie napisze , lecz jutro postaram się to zrobic czyli napisać o dzisiejszym dniu.

piątek, 13 grudnia 2013

Witam : )

Elo ludziska : ***

Dzisiaj nie byłam w szkole poza testem z przyrody.Już jak wcześniej wspominałam boli mnie brzuch .Miałam strasznie leniwy dzień oprócz sprzątania pokoju . Oglądałam telewizję , siedziałam przed kompem itp . 

Okazało się , że i moja mama podłapała od mnie przeziębienie .
Jutro mam imprezę miastową w której wraz z mamą współorganizujemy . 

Dziś kończę ponieważ muszę poszukać kilka zdjonek  .


Buziaczki .






...

czwartek, 12 grudnia 2013

Wycieczka : )

Hejka ostatnio byłam na wycieczce w góry : >

Przyszłam razem z mamą i ******** do kaplicy świętej Anny .
Nie była to długa trasa lecz było supcio .
Dodam zdjęcie tej kaplicy od razu mówię nie jest zbyt ładna.

PS. Ta wycieczka miała miejsce w październiku.









Bay

Bardzo Bardzo rzadko !

Kochani . 
Bardzo za wami tęsknie i wiem że strasznie rzadko piszę , lecz nie mam zbytnio czasu i inspiracji .Dziś od rana boli mnie brzuch . Byłam w szkole ale potem mama zwolniła mnie z kółka  : )  : (     .
Mam dla was trochę wiadomości , ale to potem . Na razie buziaczki .



czwartek, 3 października 2013

Modne fryzurki

Elo



Postanowiłam zrobić posta o modnych fryzurach !
Nie jest ich wiele ale są ładne : >
Mi się podoba ombre , a wam  ??












środa, 2 października 2013

Niespodzianka : >

Hejo !


Dzisiaj przed przyrodą weszłam do klasy i widzę  Liska(rok starszy od mnie ) . Mówię(sorry przeklnę ) : What the fuck? ,a on na to: Nie what the fuck tylko chodź tu i przytul liska . Przez całą przerwę gadałam łaziłam . Jak zadzwonił dzwonek lisek mnie złapał tak, że to wyglądało jakbyśmy siedzieli i on mnie objął . Cała klasa to widziała i miałam taką siarę .Potem siedział u nas na lekcji , oczywiście usiadł ze mną .Po lekcji zadzwoniłam do Mamy i się spytałam czy mogę wracać na piechtaka - zgodziła się .Wracał ze mną, przez całą drogę mnie obejmował . Śmialiśmy się , gadaliśmy . Jak wróciłam do domu i opowiedziałam to Mamie i jej facetowi  to stwierdzili że to spoko , jak on mi zrobił obciach przed całą szkołą i koleżankami . Ludzie czy to jest super ?? Może trochę... : )














Bay 

wtorek, 1 października 2013

Moda jesienna

Cześć



Postanowiłam zrobić posta o Modzie.
Jesienna moda .
Na dole macie zdjęcia z modnymi teraz ciuchami .






















Koncert

Hey 

Wczoraj byłam na koncercie w kościele  Ewangelickim .
Był to koncert organowy .
Myślałam że to będzie bardzo nudne ale nie było złe  .
Organista  grał utwory Jana Sebastiana Bacha ,
Robert Schumman , Edward Grieg . Franz Liszt .
Zdjęcia : 

Kościół



Słynne organy 






                                                                Bay : )



poniedziałek, 30 września 2013

Małe zmiany .

Cześć postanowiłam zmienić nazwę mojego bloga .
Oto nowa nazwa : it's-my-life-czyli-the-sweet-girl.blogspot.com
Zmienię tą nazwę za 2 tygodnie  , ponieważ powinnyście się z nią zapoznać.




Przy okazji polecam ten filmik
(Zakochani w Rzymie ).

Wypadek : (

Siemka




Miałam wczoraj wieczorem wypadek  na basenie .
No to tak się stało ,
Byłam na basenie , tam była  półka do siedzenia .
Ja wariatka  bawiąc się piłką i chcąc ją schować pod nią .
Uderzyłam  o nią i tak mi kostka opuchła , ból był okropny .
Dzisiaj byłam u chirurga i nie mogę ćwiczyć na w-f .
Nie wiem jak to przetrwam .











Kocham cię !

Hay !!!!        



Na pewno nie wiecie co oznacza tytuł.
Tytuł jest poświęcony dla pewnej bliskiej mi osoby .
Możliwe że nie którzy domyślają się kto to .

Ta osoba się o tym dowie .












Bay : )

niedziela, 29 września 2013

2000 wyświetleń

                                                      CZEŚĆ
Nie wierze mój blog ma już 2000
. wyświetleń ! Tak się cieszę .
























Fajne blogi !

Siemka 



Dzisiaj mi się nudzi i tak  grzebie po blogach  . Tutaj macie linki :

nr. 1


nr . 2


nr . 3


nr . 4


nr .5


nr . 6


No i blog mojej najlepszej przyjaciółki .


I love you









sobota, 28 września 2013

Lubicie serial Violetta??

                                                     Siemanko


Czy lubicie serial Violetta ? Leci on na disney channel od poniedziałku  do pąntku .
Ja go kocham ! Co prawda że disney channel jest dla małych dzieci to ja go lubie .
Viola to całe moje życie to są moje marzenia , które i tak się nie spełnią .
W październiku zaczyna się 2 sezon , już nie mogę się doczekać.
Na dole macie link z aktualną stroną violi :
Główna strona violetty .









i love leonetta (to para violetta i leon )